Dostawa

1. Towar zamówiony w sklepie internetowym www.e-secural.pl dostarczany jest za pośrednictwem firm kurierskich: DHL Express (Poland) Sp. z o. o., K-ex Sp. z o. o. lub UPS Sp. z o. o.

2.  Produkty wysyłane są w dni robocze:  od poniedziałku do piątku. 

3.  Na czas otrzymania przesyłki przez Klienta składa się czas realizacji zamówienia (kompletowanie towaru, forma płatności, wystawienie dokumentu sprzedaży, spakowanie paczki) oraz  czas dostawy,  zależny od wybranego sposobu dostawy.

4.  Terminy dostaw podawane przez SECURAL w potwierdzeniu zamówienia lub gdziekolwiek indziej są określane w przybliżeniu,  a ich ewentualne przekroczenie nie niesie za sobą żadnych konsekwencji.

5.  Koszty dostawy zależą od formy płatności:

  • koszt dostawy przy płatności przelewem wynosi 16,25 zł netto tj. 19,99 zł brutto (przesyłka o wadze do 30 kg)
  • koszt dostawy przy płatności za pobraniem wynosi 24,30 zł netto tj. 29,89 zł brutto (przesyłka o wadze do 30 kg)
  • koszt dostawy dla przesyłek ponad 30 kg jest ustalany indywidualnie.

 

6.  Koszty te są wyliczane dynamicznie w zależności od wybranych przez Klienta opcji i prezentowane w koszyku przy składaniu zamówienia.

 

Bezpieczeństwo przesyłki

1.  Zamówiony towar wysyłany jest w oryginalnym opakowaniu i ewentualnie w dodatkowym opakowaniu zabezpieczającym produkty w czasie transportu.

2.  Każda przesyłka jest ubezpieczona do pełnej wartości przesyłanego w niej towaru.

3.  Instrukcja postępowania przy odbiorze przesyłki:

  • po dostarczeniu przesyłki Klient winien w obecności kuriera dokładnie  sprawdzić stan zewnętrzny przesyłki, stan opakowania, rozpakować przesyłkę i sprawdzić stan oraz kompletność zawartości.
  • w przypadku uszkodzenia przesyłki odmówić jej przyjęcia.  W przypadku przyjęcia uszkodzonej przesyłki Klient  ma obowiązek sporządzić w obecności kuriera protokół szkodowy.
  • w protokole należy umieścić  informacje o zabezpieczeniu przesyłki – rodzaj opakowania  oraz informacje o uszkodzeniach  i ewentualnych brakach. Jeżeli to możliwe należy wykonać zdjęcia uszkodzonej przesyłki i dołączyć je do protokołu.
  • Klient jest zobowiązany do zachowania  jednego egzemplarza protokołu  szkody.
  • informacje o odmowie przyjęcia przesyłki a także w przypadku przyjęcia uszkodzonej przesyłki, kopie protokołu szkody wraz z załącznikami (zdjęcia uszkodzonej przesyłki) należy niezwłocznie przesłać  pocztą elektroniczną do sprzedawcy na adres sklep@e-secural.pl.

4.  Szkoda zostanie niezwłocznie naprawiona po otrzymaniu przez SECURAL prawidłowo sporządzonego protokołu szkody wraz z załącznikami.

 

Płatność za towar

1.  Płatność za towar może być dokonywana przez Klienta w następujący sposób:

  • płatność przelewem - przelew na rachunek bankowy SECURAL w banku VW Bank SA nr 22 2130 0004 2001 0340 6410 0001  przed wysyłką towaru do Klienta.
  • płatność za pobraniem - gotówka do rąk kuriera 

 

2.  W przypadku płatności przelewem bankowym  przed wydaniem towaru zamówiony towar zostanie wysłany Klientowi niezwłocznie po odnotowaniu wpływu należności na konto bankowe SECURAL

3.  SECURAL może ustalić z Klientem inne, szczególne warunki i formy płatności. W takim wypadku obowiązują warunki i formy płatności wskazane  w indywidualnej umowie sprzedaży pomiędzy Klientem, a SECURAL.

Producenci w sklepie

  • logo
  • logo Alarmtech
  • logo Amerplast
  • logo Apart
  • logo BCS
  • logo Bosch
  • logo Bosch.
  • logo Commax
  • logo Dallmeier
  • logo Elmes
  • logo Fujinion
  • logo Ganz
  • logo Grundig
  • logo HikVision
  • logo HSK Data
  • logo Konsmetal
  • logo Neovo
  • logo PAG
  • logo Pulsar
  • logo Roger
  • logo SATEL
  • logo Scot
  • logo Secural
  • logo SecurityNet
  • logo UTC
Ładowanie...

Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć tutaj

Zamknij