Jak składać zamówienia

1.  Wszelkie informacje dotyczące towarów, w tym w szczególności katalogi, foldery, broszury, inne materiały informacyjne lub reklamowe, a także informacje zawarte na stronie www.e-secural.pl kierowane przez SECURAL do Odbiorców i potencjalnych Klientów nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa, a są wyłącznie zaproszeniem do rozpoczęcia negocjacji.

2 . System sklepu internetowego www.e-secural.pl umożliwia Klientom składanie zamówień na towary dostępne w ramach sklepu internetowego i zawierania umów kupna/sprzedaży towarów.

3.  Klient może dokonywać zakupów bez zakładania konta Klienta czyli bez rejestracji  albo  rejestrując się czyli zakładając konto Klienta.

4.   Założenie konta umożliwia przeglądanie zrealizowanych zamówień, śledzenie stanu aktualnego zamówienia oraz otrzymanie statusu "stałego Klienta", któremu przyznawane są indywidualne rabaty.

5.  Założenie konta Klienta polega na rejestracji i aktywacji konta poprzez wypełnienie formularza znajdującego się na stronie www.e-secural.pl w zakładce „zarejestruj się”. W przypadku gdy dane Klienta nie będą kompletne lub będą błędne, zamówienie nie zostanie przyjęte. Aktywacja konta następuje przez potwierdzenie rejestracji  przez Klienta.

6.  W celu dokonania zakupu towaru należy :

  • etap 1: wybrać interesujący  produkt i nacisnąć klawisz  "dodaj do koszyka" a nastepnie  wpisać ilość kupowanych produktów. Po zakończeniu dodawania produktów do koszyka w celu zrealizowania zakupów należy nacisnąć klawisz "dalej" co spowoduje przejście do drugiego etapu zakupów.
  • etap 2: wybrać sposób płatnosci: przelew bankowy lub płatność gotówką kurierowi przy dostawie oraz sposób dostawy: przesyłka kurierska.
  • etap  3:  Klient niezarejstrowany proszony jest o podanie swoich danych do wystawienia faktury i wysyłki towaru oraz  o zaakceptowanie regulaminu sklepu. Każdy Klient może podać inny adres dostawy niż adres nabywcy na fakturze. Ten etap zakonczony zostaje przez naciśnięcie klawisza "zamów".

7.  Na adres poczty elektronicznej Klienta przesyłana jest informacja o złożonym zamówieniu wraz z prośbą o potwierdzenie tego zamówienia. Zawarcie umowy kupna/sprzedaży za pośrednictwem sklepu internetowego następuje przez potwierdzenie zamówienia przez Klienta wysłane pocztą elektroniczną z adresu e-mail Klienta

8.   Korekty do zamówienia można składać  tylko przed naciśnięciem klawisza "zamów". 

9.   Informacje o poszczególnych etapach realizacji zamówienia wysyłane są do Klienta pocztą elektroniczną.

Producenci w sklepie

  • logo
  • logo Alarmtech
  • logo Amerplast
  • logo Apart
  • logo BCS
  • logo Bosch
  • logo Bosch.
  • logo Commax
  • logo Dallmeier
  • logo DSC
  • logo Elmes
  • logo Fujinion
  • logo Ganz
  • logo Grundig
  • logo HikVision
  • logo HSK Data
  • logo Konsmetal
  • logo Neovo
  • logo PAG
  • logo Pulsar
  • logo Roger
  • logo SATEL
  • logo Scot
  • logo Secural
  • logo SecurityNet
  • logo UTC
Ładowanie...
facebook

Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć tutaj

Zamknij